ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΟΝΕΩΝ & ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ
1ου ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ
ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ
Ο Σύλλογος Γονέων και κηδεμόνων του 1ου Γενικού Λυκείου Κατερίνης, θέλει να ευχαριστήσει θερμά τον Κο Ιωάννη Συμεωνίδη Αντιδήμαρχο του Δήμου Κατερίνης της Δ/σης τεχνικών υπηρεσιών και μέλος του συλλόγου μας για την ευγενική του χορηγία σε 8(οκτώ) στολών παρελάσεως για το σχολείο μας.
Με βαθιά εκτίμηση
Για το Δ.Σ.
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ Ο ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΑΣΤΕΡΙΟΣ ΦΑΛΛΙΑΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΚΟΥΚΟΔΗΜΟΣ
1ου ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ
ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ
Ο Σύλλογος Γονέων και κηδεμόνων του 1ου Γενικού Λυκείου Κατερίνης, θέλει να ευχαριστήσει θερμά τον Κο Ιωάννη Συμεωνίδη Αντιδήμαρχο του Δήμου Κατερίνης της Δ/σης τεχνικών υπηρεσιών και μέλος του συλλόγου μας για την ευγενική του χορηγία σε 8(οκτώ) στολών παρελάσεως για το σχολείο μας.
Με βαθιά εκτίμηση
Για το Δ.Σ.
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ Ο ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΑΣΤΕΡΙΟΣ ΦΑΛΛΙΑΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΚΟΥΚΟΔΗΜΟΣ


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου