Η αντιπεριφερειάρχης Σοφία Μαυρίδου με ανάρτησή της στο facebook ανακοινώνει την υπογραφή της προγραμματικής σύμβασης που αφορά τη συντήρηση- επισκευή γηπέδου δήμου Πύδνας-Κολινδρού «Ηλίας Δούλιας» στον Κολινδρό Πιερίας.
«Μπορεί η συντήρηση των αθλητικών έγκαταστάσεων να αποτελούν αποκλειστική αρμοδιότητα των Δήμων αλλά εμείς προσπαθούμε να βοηθούμε όπου μπορούμε με τεχνικές παρεμβάσεις»
Πηγή: pierianews.gr


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου