Ευχαριστήριο στον Γιώργο Μαυρίδη γνωστοποίησε ο Ατρόμητος Κατερίνης, για τη συνεχή προσφορά του στο σύλλογο.
Η ανακοίνωση:
Το Δ.Σ. και οι Ποδοσφαιριστές του Γ.Α.Σ. Μυλαυλάκου - Παραδείσου Ο ΑΤΡΟΜΗΤΟΣ ευχαριστούν απο καρδιάς τον κ. ΜΑΥΡΙΔΗ ΓΕΩΡΓΙΟ για την συνεχή και αδιάκοπο προσφορά του στον Σύλλογο μας , δωρίζοντας αυτή την φορά αθλητικό υλικό [φόρμες αποστολής - και μια πλήρη αθλητική εμφάνιση]
Για το Δ.Σ
Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΚΙΤΣΙΟΥΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου