Στο Α΄ΔΑΚ η ισχυρή Ακαδημία Π.Π.Π. πήρε τη νίκη πρόκριση με 4-1 απέναντι στην Αναγέννηση Σβορώνου και πέρασε στην επόμενη φάση του κυπέλλου.
Να θυμίσουμε ότι και η Καρίτσα πέρασε κερδίζοντας στην Ανδρομάχη την τοπική Ελπίδα με 0-4.
Πλέον τα ζευγάρια που μένει να αγωνιστούν είναι τα εξής:
21 και 22/12 θα γίνουν τα παιχνίδια
1. Πρόοδος Π.Κεραμιδίου-Πιερικός (Α΄ΔΑΚ 18/12)
2. ΠΑΕ Ποντίων-Εθνικός Ν. Κεραμιδίου
3. Μύτικας Λεπτοκαρυάς- Περίσταση
4.Απόλλων Λιτοχώρου Βατανιακός
Στην 3η φάση (28 και 29/12) έχουν περάσει και θα παίξουν μεταξύ τους οι ομάδες
Αετός Καταλωνίων-Αιγινιακός
25η Μαρτίου-Θερμαϊκός Κορινού
Δίας Αγ. Δημητρίου - Ατρόμητος
Η Ακαδημία θα παίξει με τον νικητή του ζευγαριού 1 (22/12)
Ο Πυδναϊκός θα παίξει με το νικητή του ζευγαριού 2
Ο Δίας Δίου με το νικητή του ζευγαριού 3 και
Ο Άρης Κοκ/τών με το νικητή του ζευγαριού 4


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου