Τετάρτη 11 Δεκεμβρίου 2019

Κύπελλο ΕΠΣ Πιερίας: Επικράτηση των ισχυρών - Στην επόμενη φάση Δίας και Ακαδημία - Τα ζευγάρια


Με το επιβλητικό 0-8 πέρασε στην επόμενη φάση του κυπέλλου της ΕΠΣ Πιερίας ο Δίας, ο οποίος νίκησε εύκολα όπως ήταν αναμενόμενο τον Όλυμπο στον Άγιο Σπυρίδωνα.

Στο Α΄ΔΑΚ η ισχυρή Ακαδημία Π.Π.Π. πήρε τη νίκη πρόκριση με 4-1 απέναντι στην Αναγέννηση Σβορώνου και πέρασε στην επόμενη φάση του κυπέλλου.

Να θυμίσουμε ότι και η Καρίτσα πέρασε κερδίζοντας στην Ανδρομάχη την τοπική Ελπίδα με 0-4.

Πλέον τα ζευγάρια που μένει να αγωνιστούν είναι τα εξής:

21 και 22/12 θα γίνουν τα παιχνίδια

1. Πρόοδος Π.Κεραμιδίου-Πιερικός  (Α΄ΔΑΚ 18/12)
2. ΠΑΕ Ποντίων-Εθνικός Ν. Κεραμιδίου
3. Μύτικας Λεπτοκαρυάς- Περίσταση
4.Απόλλων Λιτοχώρου Βατανιακός

Στην 3η φάση (28 και 29/12) έχουν περάσει και θα παίξουν μεταξύ τους οι ομάδες

Αετός Καταλωνίων-Αιγινιακός
25η Μαρτίου-Θερμαϊκός Κορινού
Δίας Αγ. Δημητρίου - Ατρόμητος

Η Ακαδημία θα παίξει με τον νικητή του ζευγαριού 1 (22/12)
Ο Πυδναϊκός θα παίξει με το νικητή του ζευγαριού 2
Ο Δίας Δίου με το νικητή του ζευγαριού 3 και
Ο Άρης Κοκ/τών με το νικητή του ζευγαριού 4

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου