Δευτέρα 9 Μαρτίου 2020

Νίκη-άνοδος για την Ελπίς Ανδρομάχης στον Άγιο Σπυρίδωνα


Σήμερα η Ελπίς Ανδρομάχης με τη νίκη της επί της Ακαδημίας Γιώτσα, εξασφάλισε μαθηματικά το πρωτάθλημα της Γ' κατηγορίας και την άνοδο στην επόμενη κατηγορία.
Οι παίκτες της Ελπίδας από το πρώτο λεπτό του αγώνα μπήκαν δυνατά στο παιχνίδι, επέβαλλαν το ρυθμό τους και έδειξαν ότι ήθελαν όσο τίποτε άλλο τη νίκη, που θα τους οδηγούσε στην επίτευξη του στόχου τους.


Το πρώτο γκολ ήρθε στο πρώτο ημίχρονο, μετά από δυνατό σουτ του Μ. Τσιτλακίδη μέσα από την μεγάλη περιοχή, χωρίς να αφήνει περιθώρια αντίδρασης από τον τερματοφύλακα. Στην επανάληψη οι φιλοξενούμενοι συνέχισαν με την ίδια ένταση, φτάνοντας σε μια εύκολη νίκη με δύο όμορφα γκολ του Λ. Κοσμίδη, διαμορφώνοντας το τελικό σκορ του αγώνα σε 0-3.


Με το σφύριγμα της λήξης του αγώνα, οι παίκτες της Ελπίδας , ξέσπασαν σε έντονους πανηγυρισμούς, για τη νίκη και την άνοδο.

Απο: ΕΛΠΙΣ ΑΝΔΡΟΜΑΧΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου