Για 5η συνεχόμενη χρονιά θα είναι στο τιμόνι της ομάδας μας ο Γιώργος ο Σκεντος, πιστός στρατιώτης και δεμένος πια με τον σύλλογο μας...
Μαζί θα πορευτούμε και την φετινή χρονιά με φιλοδοξίες για μια καλή πορεία στην κατηγορία που αυτός μας έχει καθιερώσει!!!
Του ευχόμαστε καλή αγωνιστική χρονιά και πάντα με νίκες!


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου