Σάββατο 13 Ιουνίου 2020

Και στη Γ εθνική με Νίκο Παππά το Νέο Κεραμίδι!


ΕΘΝΙΚΟΣ ΝΕΟΥ ΚΕΡΑΜΙΔΙΟΥ

Μετά από 3 χρόνια προσφοράς στην ομάδα ο αειθαλής ΝΙΚΟΣ ΠΑΠΠΑΣ, θα συνεχίσει να αγωνίζεται και φέτος με την ομάδα του ΕΘΝΙΚΟΥ, για να προσφέρει με την εμπειρία του στο δύσκολο πρωτάθλημα της Γ Εθνικής κατηγορίας. Συμφώνησε και έδωσαν τα χέρια με τους ανθρώπους της ομάδας.

ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟ ΕΘΝΙΚΟΥ ΝΕΟΥ ΚΕΡΑΜΙΔΙΟΥ


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου