Σήμερα βράδυ στις 8.30 έχει ΔΣ ο ΑΙΓΙΝΙΑΚΟΣ στην αίθουσα τύπου του Δημοτικού Γηπέδου ΑΙΓΙΝΙΟΥ " ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΡΑΛΥΚΙΔΗΣ " ,με θέμα την πρόσληψη προπονητή για την νέα αγ. Περίοδο 2020-21.
Η Διοίκηση των " Βορείων " το προηγούμενο διάστημα συναντήθηκε με καταξιωμένους τεχνικούς και αναμένεται να καταλήξει στον " εκλεκτό " της , αφού πρώτα εξετάσει τα συν και τα πλην των ενδιαφερόμενων ,με γνώμονα πάντα το καλό του συλλόγου.
Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες ο νέος τεχνικός ηγέτης της ιστορικής ομάδας του ΑΙΓΙΝΙΟΥ έχει εργαστεί στο πρόσφατο παρελθόν σε σωματείο Γ' εθνικής κατηγορίας . και βρίσκεται μια ανάσα από την οριστική συμφωνία .
Γ. ΚΑΡΑΝΙΚΟΛΑΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου