Η ιστοσελίδα της Πιερίας!
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Το Κέντρο Δειγματοληψίας τεστ covid στην Ανδρομάχη (Εμποροπανήγυρη), θα λειτουργήσει αύριο Τρίτη 16 Μαρτίου, από τις 12 έως τις 2 το μεσημέρι.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου