Τον Τάσο Ιωαννίδη θα έχει στη συνέχεια του πρωταθλήματος ο ΓΑΣ Σβορώνου στον πάγκο του, με την ομάδα της Πιερίας να τα βρίσκει σε όλα με τον έμπειρο Κατερινιώτη τεχνικό.
Η συμφωνία των δυο πλευρών πήρε σάρκα και οστά αμέσως μετά την κοινή συνεναίση λύση της συνεργασίας με τον Γιώργο Μπεκιάρη μιας και η διοίκηση του Βασίλη Μπέλπα έκρινε σκόπιμο να μην αφήσει άκεφη προπονητικά την ομάδα μέσα στην περίοδο των εορτών και να έχει ο νέος τεχνικός το χρόνο να γνωρίσει καλύτερα την ομάδα του.
Να θυμίσουμε πως ο Τάσος Ιωαννίδης ξεκίνησε το καλοκαίρι με τον Δία Δίου της αγωνιστική περίοδο στη Γ΄Εθνική κατηγορία, απο τον οποίο αποχώρισε πρίν απο 20 περίπου ημέρες.
Όπως όλα δείχνουν, ο Γιώργος Μπεκιάρης θα συνεχίσει το έργο του στην ακαδημία του συλλόγου, όπου υπάρχει ικανοποίηση ανάμεσα στις δυο πλευρές με την μέχρι τώρα κοινή πορεία τους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου