Δευτέρα 16 Δεκεμβρίου 2019

Πίνδος Α. Αγιάννη - Λύθηκε η συνεργασία με τον Γιώργο Δελησαββίδη


Δε θα συνεχίσει ο Γιώργος Δελησαββίδης στην ομάδα της Πίνδου του Άνω Αγιάννη, με τις δυο πλευρές να λύνουν την μεταξύ τους συνεργασία.

Ο νεαρός ποδοσφαιριστής ήταν ο άνθρωπος που είχε και την τεχνική επίβλεψη στον πάγκο της ομάδας κι αυτό σημαίνει ότι πλέον έμεινε κενή και η θέση του προπονητή στον σύλλογο του Άνω Αγιάννη.

Ο νεαρός ποδοσφαιριστής βρίσκεται ήδη σε αναζήτηση του νέου του ποδοσφαιρικού-προπονητικού του, προορισμού.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου