Δε θα συνεχίσει ο Γιώργος Δελησαββίδης στην ομάδα της Πίνδου του Άνω Αγιάννη, με τις δυο πλευρές να λύνουν την μεταξύ τους συνεργασία.
Ο νεαρός ποδοσφαιριστής ήταν ο άνθρωπος που είχε και την τεχνική επίβλεψη στον πάγκο της ομάδας κι αυτό σημαίνει ότι πλέον έμεινε κενή και η θέση του προπονητή στον σύλλογο του Άνω Αγιάννη.
Ο νεαρός ποδοσφαιριστής βρίσκεται ήδη σε αναζήτηση του νέου του ποδοσφαιρικού-προπονητικού του, προορισμού.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου